9 Eylül 2016 Cuma

The Secret - Çekimin İçindesin


  Yaşamında Çekim Kuvveti Var Ve Sen de Fark Et...

   Sizlerle birlikte harika hikayeler yazacağız.
   Başınıza gelen mucizeleri anlatacaksınız ve paylaştıkça çoğalacağız.

   İlk adım için inanç ve güven şart.
   Denemekten çekinme çünkü kazanacakların çok olacak.

   Ben artık eğitimlerim doğrultusunda sizlerle olacağım.
   Kişiliğimi geliştirirken yardım etmek benim dünyamın misyonu.

     Haydi adım at ve sende kendi mucizelerini anlat.
     
   
   Her birimiz tek yasaya bağlı olarak yaşıyoruz. Hayatımıza giren her şeyi aslında biz çekiyoruz.      Geriye bir bakıp ne anlatmak istediğimi çözebilirsiniz.
   Zenginliği hayatımıza çeken biziz.

   Hayatınızda kötü anlarınız olduğunda ona odaklanıp kaldığınız için başınıza gelmeyen kalmaz.
   Odak noktanızı değiştirmek için burdayım.
 
   Zenginliği çeken insanlar, hayatlarında sadece bereketi, bolluğu ve daha çok zengin olmayı düşünür. Varlığa dair tek bildikleri bu olduğu için.

                     Hayatıma çektiğim her şey BENİM DÜŞÜNCELERİM....

  
   

           

Şimdi benim dönüşüm hikayem başlıyor.
Ben kendime yeni yollar, yeni bilgiler, yeni olaylar keşfetmeye adadım.
Niçin mi?
Hayatımın en iyilerini hak ettiğim için.
Bunu sizlerde benim kadar hak ediyorsunuz.
Önce durup düşünün ve beynimizi nelere kanalize ediyoruz. Yani nelere odaklıyoruz?
Öncelikle yetişme tarzımız dolayısı ile Türk toplumu olarak her şeyi ama her şeyi olumsuz yorumluyoruz değil mi?
 Mesela çocuğumuza ders çalışmadığı zaman hemen tembelsin, bilgisizsin,hatta daha kötüleri de var tabi biliyoruz.
 Bunun yerine yapıcılık her zaman işe yarar ve  sen zekisin demekten de ağzımız eskimez.
 Bur da anlatmak istediğim olumlu kelimeleri hayatımıza çekeceğiz.
 Ne istiyoruz cümlesini tekrarlayacağız. Ne istemiyoruz cümlesini sileceğiz.
 Hayatımızda neler istiyoruz.
 Şans mı? Şöhret mi? Başarı mı? Sağlık mı? Her ne istiyorsak o yolda dileklerimizi sunmalıyız.
 Bilinç altımızın yönetimini elimize geçirmenin tek formülü bu.
 Sürekli kendimizi iyi hissetmemiz için zihinsel aktivitemizi her gün tekrarlamalıyız.
 Ben sizlere buradan okuduğum, izlediğim, yorumladığım ve sonuçlarının meyvesini aldığım her şeyden bahsedeceğim.
 Katılımlarınızı bekliyorum.
 Beraber büyüyerek yolumuzu genişletebiliriz.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder